خدایا من جز تو کسی رو ندارم همیشه کمکم کردی اینبارم کمکم کن منو تنها نذار به خاطر همه ناشکری هام و کفران نعمتها و طغیان و سرکشیهام ازت معذرت می خوام.منو دریاب یا ارحم الراحمین.....الهی العفو
دخترهمسايه...ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: جمعه 4 فروردين 1402 ساعت: 22:36